
Jako v každém oboru i v oblasti finančního poradenství se kvalita služeb výrazně liší. Některé weby usnadní orientaci v nabídce služeb jednotlivých pojišťovacích zprostředkovatelů a finančních poradců. Plní funkci pomyslného rozcestníku v oblasti finančního poradenství.
U každého registrovaného poradce je uvedeno hodnocení klientů, kteří již měli možnost jeho služeb využít a posoudit jejich kvalitu. Tyto reference mohou výrazně usnadnit práci ve výběru toho nejlepšího odborníka.
Reference o kvalitě služeb si klienti dosud předávali na základě ústního doporučení, většinou se o ně dělili pouze s rodinnými příslušníky a nejbližšími přáteli. Nyní mohou díky portálu Dobryporadce.cz své zkušenosti předat široké veřejnosti a práci těchto odborníků ohodnotit i jinak, než jen v naturáliích.
Dobryporadce.cz
Internetový projekt Dobryporadce.cz mapuje a sdružuje odborníky, kteří poskytují poradenství v oblastech: povinné ručení, stavební spoření, bankovnictví, penzijní připojištění, financování bydlení a mnoha jiných oblastech.
Na rozdíl od jiných serverů, které obsahují jen kontaktní údaje, nabízí Dobryporadce.cz i zpětnou vazbu od klientů. Zákazníci zde mohou kvalitu práce jednotlivých poradců podle zásluh ohodnotit.
Poradci, kteří si na portálu vytvoří profil, získají výborný propagační nástroj a zároveň otestují, jak jsou klienti s jejich prací spokojeni. V podstatě zabijí dvě mouchy jednou ranou. Navíc mohou ukázat sobě i kolegům, jak si stojí v konkurenčním boji na finančním trhu.
„Jde o nejlepší vizitku, kterou nenahradí žádná reklama,“ prozradil výhody registrace zakladatel portálu Martin Malý.
Hodnocení klientů jako měřítko úspěšnosti Dobryporadce.cz slouží jako měřítko úspěšnosti jednotlivců, ale i obchodních skupin, pro které tito poradci pracují.
„Na základě hodnocení klientů získají společnosti informace o úrovni svých služeb, aniž by si museli nechat vypracovat drahý marketingový průzkum. Možnost sledování úspěšnosti jednotlivých zaměstnanců ocení i jejich nadřízení,“ doplnil Malý.
Zákazníci nekupují zajíce v pytli. Internetový projekt výrazně usnadňuje potenciálním zákazníkům orientaci v oblasti pojištění a finančního poradenství. Lidé už dávno přestali akceptovat nabídku služeb prostřednictvím telefonického rozhovoru či osobní návštěvy poradce v jejich domě.
„Naše finance jsou velmi citlivou záležitostí. Je to stejné jako s lékařem, než se svěříme do jeho služeb, měli bychom si zjistit jeho reference,“ poznamenal Malý.
Portál umožňuje podrobné vyhledávání poradců na základě různých kritérií. Díky tomu si potenciální zákazníci mohou vybrat požadovaného odborníka z daného oboru a následně mu odeslat poptávku. Registrovaní poradci s dobrým hodnocením mohou očekávat velký počet poptávek, od klientů, kteří vědí, co chtějí.