Ve svých 22 letech se Ungaro přestěhoval do Paříže. O tři roky později začal navrhovat pro dům Cristóbala Balenciagy a po tři roky z něj odešel pracovat pro Courrègese. O čtyři roky později, v roce 1965, si Ungaro s pomocí švýcarské umělkyně Sonji Knapp a Eleny Bruna Fassio otevřel v Paříži vlastní módní dům.
Ungaro uvedl na trh svou první kolekci pánských oděvů Ungaro Uomo v roce 1973 a svůj první parfém Diva o deset let později v roce 1983. Ungaro se zúčastnil módní přehlídky The Battle of Versailles, která se konala 28. listopadu 1973.
Později následovaly parfémy Senso (1987), Ungaro (1991) a Emanuel Ungaro For Men (1991). V roce 1996 uzavřel partnerství se Salvatorem Ferragamem a v roce 1997 vytvořili Ungaro, Ferragamo a Bulgari novou společnost: Emanuel Ungaro Parfums. Následovaly nové parfémy Fleur de Diva (1997), Desnuda (2001) a Apparition (2004).
Na konci 70. let 20. století módní novinář Michael Roberts při zahájení nedělního sloupku v deníku The Times řekl: „Emanuel Ungaro má velké kouzlo. Nosí ho na krku“.
V osmdesátých letech vstoupil Ungaro do svého snad nejvlivnějšího období, kdy interpretoval dobovou agresivní siluetu se širokými rameny pomocí řasení, řasení a drapérií a vytvořil tak smyslný, velmi ženský, až koketní vzhled, který byl u veřejnosti velmi oblíbený.
V roce 2005 Ungaro odešel do důchodu a značku prodal internetovému podnikateli Asimu Abdullahovi za 84 milionů dolarů.
Po prodeji značka živořila s otáčejícími se návrháři, z nichž poslední, Esteban Cortazar, který byl jmenován v roce 2007, byl propuštěn o dva roky později poté, co odmítl spolupracovat s herečkou Lindsay Lohan.
Následně byla Lohan jmenována uměleckou ředitelkou a spolupracovala s novou hlavní návrhářkou Estrellou Archsovou, která byla narychlo najata jako náhrada za Cortazara.
Uvedení Lohanové, které mělo značce zajistit publicitu, bylo na pařížském týdnu módy v roce 2009 přijato s šokem a zděšením.
V roce 2010 během pařížského týdne módy Lindsay Lohanová oznámila, že již nepracuje pro Ungaro ani s ním nespolupracuje a že se k této záležitosti nemůže vyjádřit z právních důvodů.
Její práce byla silně kritizována a brzy poté módní dům hledal kupce.
V roce 2009 měla značka tržby kolem 200 milionů dolarů z prodeje vůní a méně nákladných linií v Asii, ale kolekce pro přehlídková mola byla již několik let ztrátová.
V dubnu 2010 bylo oznámeno, že Archsová byla odvolána a kreativního ředitele převezme britský návrhář Giles Deacon.
V roce 2012 převzala výrobu a distribuci výrobků Ungaro italská společnost Aeffe, v září 2012 byl kreativním ředitelem Ungaro jmenován Fausto Puglisi a značka oznámila svůj návrat na pařížský týden módy.
V roce 2015 Ungaro uvedlo na trh chytrý prsten, který se po připojení k telefonu tlumeně rozsvítí, když mu zavolá několik vybraných kontaktů.
V březnu 2017 Fausta Puglisiho na pozici kreativního ředitele Ungaro nahradil Marco Colagrossi (dříve pracoval pro dámskou konfekci u Giorgia Armaniho). V roce 2017 se Fausto Puglisi stal kreativním ředitelem Ungaro.